Markalar

Günümüzde artık erkekler geçmişte hiç olmadığı kadar sofistike ve rafine bir zevke ve stile sahipler. Dünyanın bütün metropollerinde erkeklerin adeta birbiri ile gizli bir yarışın içinde olduğu aşikar. Farklı kültürler, farklı tarzlar, farklı beğenileri olsa da tüm erkeklerin ortak bir dünyası var. Ortak değerleri ve kavramları onları aynı platformda buluşturuyor. Evet biraz maskülen, çoğu zaman coşku dolu ama tamamen erkeklere ait bir dünya. Yeni tanımıyla söyleyecek olursak Marcomen dünyası...
KEŞFET
Scootland markası ürün gamında Trekking & Hiking botları öncelikli olmak üzere zorlu iklim şartlarına karşı dayanıklı Outdoor ürünler bulunmaktadır. Buradan hareketle “Kale gibi sapasağlam” mottosu geliştirilmiştir. Bir yandan bu sloganla markanın adını aldığı coğrafyaya gönderme yaparken diğer yandan da ürün gamı işaret edilmektedir.
İskoçyanın dünyaca ünlü büyüleyici coğrafyası ve kaleleri amblemimizde de hayat bulmuştur.

Piolet, evrensel zarafet anlayışıyla şehirli kadınların yeni gözdesi oluyor. Piolet, arı kuşunun parıltılı tüyleri ve gösterişli detaylarından ilham alınarak hazırlanan logosuyla öne çıkıyor. Arı kuşu gibi renkli, cesur ve eşsiz özelliklerini kadın ayakkabı ve çanta koleksiyonunun ince ayrıntılarına yansıtıyor. Piolet şık olduğu kadar kullanışlı, zarif olduğu kadar güçlü modelleriyle, modern kadınların vazgeçilmez tercihi olmaya hazır!
KEŞFET
Fammark “Ailenin Ayakkabı Marketi” sloganı eksenine konumlandırılmış “Perakende Ayakkabı Zinciri Markası”dır. Türk halkının büyük şehirlerde yaşayan çoğunluğunu oluşturan C1 ve C2 segmentini hedefleyerek sürdürülebilir büyüme yakalamak ve bu stratejide ürün karmasına sahip kitlesel bir markadır. Halen pazarın en büyük oyuncusu konumunda olan zincirin mevcut hedef kitlesine alternatif bir soluk olarak göz kırpmaktadır.
KEŞFET